15 Eylül 2014 Pazartesi

ÖĞRENEN LİDER ÖĞRETMEN SEMİNERİ

ÖĞRENEN LİDER ÖĞRETMEN SEMİNERİ


Öğretmen Akademi Vakfı (ÖRAV) tarafından İmamoğlu İlçemizde Cumhuriyet İlkokulunda  "Öğrenen Lider Öğretmen" semineri düzenlenmiştir. İlçemizde düzenlenen seminere İlçemiz okullarından  çok sayıda öğretmen katıldığı gözlenmiştir. Öğremenlerimize seminer boyunca "İletişim Becerileri, Sınıf Yönetimi ve Ölçme değerlendirme konusunda eğitim verilmiştir.
.




Seminer ÖRAV Eğitimcileri Fatma Bilgi Kutluca ve Muzaffer Kaya tarafından verilmiştir.


İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Ahmet ÖZKILINÇ' ta seminere gelerek, seminere katılan öğretmenlere,  Öğretmen Akademisi Vakfina ve eğitimcilerine teşekkür edip," Eğitim Öğretim yılı başlamadan öğretmenlerimizin motivasyonlarını artırıcı eğitimlere katılmalarının sağlıklı bir eğitim yılı geçirilmesi açısından önemli olacağını belirterek, bu eğitimi önceki yıllarda kendisininde katıldığını ve seminerin çok eğlenceli aynı zamanda eğitici olduğunu belirtmiştir. Bu vesile ile de öğretmenlerimizin      yeni eğitim         öğretim    yılını      kutlayan     İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Ahmet ÖZKILINÇ,

               "Gözleri heyecanla parlayan, yüreklerinde öğrenme sevgisiyle okullarına adımlarını atan çocuklarımız okulları, öğretmenleri, arkadaşları ve kitapları ile buluşacaklar. Hayallerimizi gerçekleştireceğimiz, verimli çalışmalarımızı hep birlikte taçlandıracağımız ve yeni başarılara imza atacağımız 2014-2015 eğitim-öğretim yılının kıymetli öğrencilerimize, değerli velilerimize, müdürlüğümüz ve okullarımızda görev yapan yönetici ile öğretmenlerimize hayırlı olmasını diliyorum. İlçemizde bu yıl ilk defa eğitim-öğretime başlanacak olan yapımı tamamlanan ve Öğrencilerimize hizmet vermek için hazır bulunan Okullarımızın da ilçemize hayırlı olması diliyorum." diyerek sözlerine son vermiştir.

İmamoğlu Cumhuriyet İlkokulu Müdürü Nazmi Öz'de eğitime katılarak, seminere katılın öğretmenlere ve eğitimcilere teşekkür edip, okulumuzda bu eğitimlerin yıl boyunca süreceğini belirtti.

Eğitimcilere destek sağlamak amacıyla  ülkemizde bu alana odaklanmış ilk ve tek sivil toplum kuruluşu olan Öğretmen Akademisi Vakfı - ÖRAV Ağustos, 2008'de kuruldu. Ülkemizde düşünen, sorgulayan ve araştıran bir eğitim modelinin uygulanmasına katkıda bulunmak amacıyla, projeler yürüten ÖRAV 5 yılda Türkiye’nin yaklaşık tüm illerinde 80,000’den fazla eğitimcinin kişisel ve mesleki gelişimlerini sürdürebilmeleri için destek verdi. Bu kapsamda projelerine devam eden ÖRAV gelen talepler doğrultusunda eğitimlerini çeşitlendirmeye başlamış  ve daha çok eğitimciye ulaşmak için Bireysel Başvuru sistemini hayata geçirmiştir. Düzenlenen eğitimler tamamen ücretsiz olarak ulaştırılmaktadır. Vakfımızın her hangi bir vergi muafiyeti bulunmamaktadır.