15 Mart 2015 Pazar

TAHTALARDAN ETKİNLİK YAPMA.

ahşap oyun etkinlikSon zamanlarda sınıfımda yeni ve etkili oyunlar oynamaya ve öğrencilerle nitelikli zaman geçirmeye çalışmaktayım.

oyun kelimesini duyunca aklıma herzaman yeni ve etkileyici bir şeyler gelir. Alışılmışın dışında bir şeyler.

Biraz düşündüm ve atık tahtalardan bir şeyler yapmaya başladım.



Önce tahtalarla rast gele şekiller dizmeye,  sonrasında tahtaların hepsini bir hizaya getirmeye çalıştım.

Sonunda ise tahtaları belirli boyutlarda kesip istediğim gibi bir şeyler tasarladım.

Hemen bir koşu soluğu marongozda aldım.

Tahtaların boyutlarına göre bir güzel kestirdim.

Şimdilik bu şekildelar ama ben onları önce sprey boyayla boyayıp, sonrasında vernikleyeceğim.

evde oğlumla, sınıfta öğrencilerle eğlenceli aynı zamanda yaratıcı vakit geçirmeye başladık bile.


tahtalardan etkinlik


ahşap oyuncak etkinlik