30 Eylül 2014 Salı

KAĞITVS. DERGİSİ

   Aslında reklamlar hiç sevmem özellikle internette dolaşırken ekranın sağında ve solunda çıkan reklamlardan neredeyse tiksinmekteyim .
Gün içerisinde maruz kaldığımız reklamlar yetmiyormuş gibi birde internette reklamdan sitelerde gezemez olduk .
Bir zamanlar televizyonlar reklamları o kadar abarttılar ki, reklam arası film izler gibi oluyordum.
Facebookta bu aralar dikkatimi çeken bir uygulama oldu.Sayfalarda sponsorlu reklamlar başlığı ile birşeyleri beğenmenize tavsiye ediyor. Sürekli ekranda tutup gözünün içine sokmaya çalışıyor.

Böyle bir olay da gözüme çarptı Kağıt vs dergisi.İlk aklıma gelen bu kocaman bir reklamdır,oldu.









Ama tıkladım ve siteyi incelemeye başladım.

Sonrasında aslında reklamlar o kadar da kötü değilmiş demekten kendimi alamadım.

Kağıt vs dergisi bir hobi dergisidir.Içerisinde  evinizde çok rahatlıkla yapabileceğiniz etkinlikler bulunmakta.







Hemen üye oldum.Kargo ile 2 günde elime ulaştı.Büyük bir heyecanla açtım,baktım ki içerisinde bir dergi değil,iki dergi var.Bir dergi yeni yayınlanmış Eylül- Kasım sayısı,diğeriyse eski sayılardan bir dergi.
 Eylül kasım sayısı iki farklı kapak dan oluşmakta. Büyükler için ve küçükler için ayrık kapak tasarlanmış.
Benim için harika oldu.

Hem ben,hem oğlum , hem de öğrencilerim için harika bir dergi. İyice  inceleyince 49 uncu sayı olduğunu ve 8 senedir yayınlandığını gördüm .

Çok kızdım kendime nasıl haberim olmaz bu güzel dergiden diye.
Her neyse geç de olsa tanıştık ve iyikide tanıştık.
Dergideki ilk etkinliği oğlumla evde yaptık.
Ikinci etkinliği ise okulda öğrencilerimle yaptık.
Kendine hobi geliştirmek isteyen, evde çocukları ile etkili zaman  geçirmek isteyen herkese tavsiye ederim.
Özellikle anasınıfı ve sınıf öğretmenlerine şiddetle tavsiye ederim.

www.kagitvs.com


 Burada da etkinliklerden bir kaç örnek paylaşmak istedim...